dramaturški studio

Travanj 2012 (4)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (7)
Rujan 2011 (1)

O PROJEKTU
DRAMATURŠKI STUDIO
desetodnevna intenzivna radionica za dramatičare, dramaturge i izvođače:
IZVEDBENE HIJERARHIJE
tematske večeri o položaju mladih dramskih pisaca i statusom teksta za izvedbu
MALA NOĆNA ČITANJA
javna čitanja tekstova mladih dramskih autora

Zagreb, 22.04. - 01.05.2012.

PRETHODNA IZDANJA
FLICKR
FACEBOOK

KONTAKT
dramaturski.studio@gmail.com

DNEVNICI RADA NA TEKSTOVIMA
u obliku dramaturških bilješki

Kristina Gavran:
Dedal i Ikar


Vedrana Klepica:
Tragična smrt ekonomskog analitičara


Dino Pešut:
Pritisci moje generacije


Jelena Tondini:
Kad narastem bit ću Almodovar


Una Vizek:
Pomračenje

ORGANIZIRA
Centar za dramsku umjetnost
u suradnji sa Zagrebačkim kazalištem mladih i Galerijom Nova
u okviru programa Balcan Can Contemporary
uz potporu programa IPA 2009 – Civil Society Facility, Gradskog ureda za kulturu, šport i obrazovanje Grada Zagreba i Ministarstva kulture Republike Hrvatske

Autorski tim projekta: Goran Ferčec, Petra Glad, Jasna Žmak
Inspicijentice: Stella Švacov Miletić, Milica Kostanić
Grafički dizajn: Martina Granić
Fotografije: Ranka Latinović

06.04.2012., petak

Drama upitnik

predavanje
Ivana Sajko

24.4. 20:00
SHOWROOM GALERIJE NOVA


Oduvijek su me privlačili tekstovi koji bi otkrivali uvjete i proces onog koji ih piše ili bi pak uzimali u obzir poziciju i pretpostavljali očekivanja onog koji čita. Zanimali su me tekstovi koji govore o pisanju, slike koje govore o slikanju i kazalište koje se bavi vlastitim trenutkom proizvodnje. Stoga reći nešto o drami za mene znači govoriti o politikama, estetikama i osobnim namjerama koji oblikuju tekst za izvedbu, ne samo tematski, već putem kodova koji nam omogućuju da pristupimo čitanju, razumijevanju, rastvaranju i nadilaženju rečenica i naizgled praznih prostora između njihovih interpunkcija. Napisati tekst koji bi prema tradicionalnim načelima imenovanja dramskog žanra trebao uspostaviti pregovor između sebe i stvarnosti značilo bi dekodirati diskurse našeg nemodeliranog, raslojenog, umreženog, tekućeg i višestruko kontekstualiziranog realiteta, stoga ne vjerujem da drama može činiti ono što joj je pripisano da napravi ako izuzme sebe iz vlastite stvarnosti. Čini mi se da uporno pozivanje na uvjete proizvodnje, tj. na uvjete pisanja, izvođenja te u krajnjoj liniji, života općenito, najbolje opisuje ono što sama smatram dramom. Ona nema ograničenja, nema zaštite i probija rubove.
- 23:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #